Monday, September 20, 2010

god .bless me ♥


i want u to stay here with me ♥
since u leave me .. i enjoy my single life



surplus 15 days sit for my PMR test ..
god is killing me nw ..
gambateh all form 3 students .. =)
study hardworking ♥

原来这世界 .很多东西在慢慢改变
只是我没察觉 .就像时间


—.—.—.—.—.—.—.—.—.—.—.—.—.—


做我的老公 .就应该全心全意只爱我
可是他并没有做到
或许 .我的下一个
会做到我要的这条件

我又回到单身世界
也可以说 .我回到爱我的世界
感谢 .我不是孤单一个人
杨有群 ♥ .有你我就有快乐 .=D



惨了 .我狂吃停不下来了
一直吃 .迟点再减 .=D



Mr.LEE WEI THONG ♥ miss you

No comments:

Post a Comment